BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday, November 10, 2008

I cant blif it !!!!

简直是超出我想象!!! 上了中学,在我生活中的一切都变了,包括我自己。从没想过,这些事会发生。明知道是不会发生的, 但为什么我一定要让它发生呢?当我看到了“它”,我才发现,我错得有多离谱。这时我才发觉,生命中最可怕的东西不是见到鬼,而是见到“它”!!!!我以为,保持距离、保持沉默,就让时间带走一切,没想到事情变得越来越严重。刚进中学不久,朋友全变了。“背叛”,让我不敢再继续交多些朋友。以前,朋友对我来说是我生命中最重要的,没有他们,我的生活根本不完整。可是到了中学,朋友对我来说没什么了,除非是那些信任我的。我一直很相信自己的朋友,我付出了所有真心去对待他们,但因为某些事,我们的友谊就这样结束了。怎样才是真正的好朋友呢?相信你、肯听你心里话;但却一直说你坏话。这是朋友吗?I dun get it.. Y? Y everything has to change ? Being in a secondary school it's like " heart breaking" this thing does everyday.. 朋友的离开、家人和学业带给的压力让我的心一次又一次的被他们摔成碎片。Y dun they understand how i feel ? Y? After orientation 就有事情发生了,别人对我的印象不是很好。再加上这件事,我想没有人会相信我、当我的朋友了吧! 我一直去试着改变自己,但我还是失败了。失去了朋友们的信任、失去了家里的平静,让我的生活失去控制.... 在学校,我是别人眼中的坏女孩,总是会觉得很孤单;在家里,因为脾气暴躁的妈妈和超烦的弟妹让我的心无法平静。我真希望我从没出现在这世上!!! 如果我不在,世上就少了一个像我这样的人,也不会发生这么多不开心的事。最后我只想说对不起to those who I've 得罪的,I hope you guys can forgive me... I'll try my best to change myself and hope I'll nt gt things worse... Sorry everyone.. Really sorry...

6 comments:

kithow92 said...

haihz, bren, why suddenly like this de?!
hmm, i will believe u, indeed.. if not, i wont share u with my thing.. i wont tell u i am sad or watever and u are a good fren to listen to me, and i am glad to have such a nice fren like u..
BETRAY, yea, same, it happens to u suddenly.. i know u are very sad about it.. hmm, juz hope u can look open lar.. anything juz tell k? dun be sad alone a..
Bren,my best buddy, Jiayouz, supportz yea!!

Ming said...

heyy bren..
cheer up ba..
jiayous~!!
me will owes support u^^

Ming said...

thx for viewing my blog & leaving comments yaa~!
be happy always!
jyjy~^^

Ming said...

ohyaa..
u r tagged :P
visit my blog for the tags..
hehe^^

Steffi (= said...

aiyo..Bren..itz ok d lah...same thing happen here, =(
I'll be your friends lorh..we are BFFL!!!!!!cheersXD

Shirley 文惠 said...

harlo... long time din c u, hw r u?
juz wan to tell u tat... i'll be ur 4eva fren, i can noe ur feeling, i blif u n oways support u!! JY!! jia you
有什么心事都可以告诉我喔,我会是你最好的听众!!
bye... missZ u^^